VITA – VIRTUALNA ASISTENTKA

Vaša podpora za vsakdanjo pisarniško učinkovitost – tudi na daljavo. Nudimo fleksibilno administrativno podporo brez stalne kadrovske obremenitve, da vaša ekipa prihrani čas, prostor in vire.

KLJUČNE STORITVE VIRTUALNE PISARNE

Digitalni sprejem in obdelava dokumentacije

Elektronski ali fizični prevzem, skeniranje, kategorizacija, razvrščanje, arhiviranje in posredovanje dokumentov.

Evidentiranje pošte

Natančno beleženje, upravljanje zapisov, priprava poročil za nadzor nad pretokom informacij.

Vodenje evidenc in priprava poročil

Mesečna poročila za računovodstvo, kadrovske evidence, analize po meri naročnika.

Koordinacija terminov

Organizacija sestankov, opomniki, usklajevanje z zaposlenimi, partnerji ali izvajalci.

KADAR VIRTUALNO NI DOVOLJ

Kombinirana storitev

VITA omogoča kombinirano izvajanje storitev – večino opravimo na daljavo, po potrebi pa smo fizično prisotni v vaših prostorih.

Fizična prisotnost

Za prevzem dokumentov, pripravo arhivskega gradiva, sodelovanje pri inšpekcijah, organizacijo arhiva in podobno.

Prilagodljivost

Naše storitve prilagodimo vašim specifičnim potrebam in zahtevam poslovnega okolja.

Primerno za organizacije, ki:

Brezpapirno poslovanje

Svetovanje za uvedbo brezpapirnega poslovanja, integracija IT rešitev, digitalna varnost.

Upravljanje podatkov

Upravljanje evidenc, vnos podatkov, priprava analiz in poročil.

Dokumentni tokovi

Uvedba dokumentnih tokov, skladnost, revizije, reorganizacije.

Kadrovske rešitve

Prilagojena zaposlitev, zaščitena delovna mesta, sodelovanje z ZRSZ, ZPIZ in ZZRSZ.

CILJ STORITVE VITA

Operativna razbremenitev

Prevzamemo administrativne naloge, da se vi lahko osredotočite na vašo osnovno dejavnost.

Zanesljiva obdelava dokumentacije

Brez potrebe po zaposlitvi dodatnega kadra zagotavljamo profesionalno upravljanje z dokumenti.

Povečanje učinkovitosti

Izboljšamo preglednost poslovanja in optimiziramo poslovne procese.

Zakonska skladnost

Zagotovljena skladnost z zakonodajo (GDPR, ZVDAGA, ZVOP-2).

Pogosta vprašanja (FAQ)

Kdo potrebuje storitev virtualne pisarne?

Mikro, mala in srednja podjetja, javni zavodi, društva ter organizacije, ki nimajo lastnega kadra za administracijo ali iščejo začasno podporo.

Večino storitev izvajamo virtualno, po potrebi pa tudi na vaši lokaciji – za prevzem dokumentacije, pripravo arhiva, pomoč pri inšpekcijah ipd.

Po principu mesečnega paketa ali glede na število ur/storitev, odvisno od dogovora in obsega sodelovanja.

Seveda – VITA povezuje podatke, pripravi poročila in jih dostavi naprej, vključno z računovodskimi, kadrovskimi in arhivskimi informacijami.

Z vsemi ukrepi informacijske varnosti, dostop omejen pooblastilom, šifriranje komunikacije, usposobljeni sodelavci in podpisani dogovori o zaupnosti.

PRIDRUŽITE SE UREJENEMU NAČINU POSLOVANJA

100%

24/7

Zanesljivost

Vaša tiha, a zanesljiva sodelavka, ki skrbi za red in pretočnost pisarniškega poslovanja.

Dostopnost

Vedno na voljo za vaše administrativne potrebe.

30%

Prihranek

Povprečni prihranek časa in denarja v primerjavi s tradicionalnimi rešitvami.

PRIDRUŽITE SE UREJENEMU NAČINU POSLOVANJA

100%

Dostopnost

Vedno na voljo za vaše administrativne potrebe.

24/7

Zanesljivost

Vaša tiha, a zanesljiva sodelavka, ki skrbi za red in pretočnost pisarniškega poslovanja.

30%

Prihranek

Povprečni prihranek časa in denarja v primerjavi s tradicionalnimi rešitvami.

Prednosti sistema DUCAT

Fizični dokumenti

Prevzem in priprava dokumentacije za digitalizacijo

Dostopnost

Hitro iskanje in dostop do dokumentov

Digitalizacija

Skeniranje in pretvorba v digitalno obliko

Arhiviranje

Varno shranjevanje in kategorizacija

PREDNOSTI VIRTUALNE ASISTENTKE

Popoln nadzor

Ohranite nadzor nad vsemi procesi

Časovna učinkovitost

Prihranite dragoceni čas za ključne aktivnosti

Stroškovna optimizacija

Nižji stroški kot pri zaposlitvi

Zanesljivost in varnost

Profesionalna obravnava vseh podatkov

NAŠE ZADOVOLJNE STRANKE

Zaupajo nam številna podjetja, javne ustanove in organizacije različnih velikosti. Pridružite se zadovoljnim strankam, ki so optimizirale svoje poslovanje s pomočjo VITE.

Primerno za organizacije, ki:

Pošljite povpraševanje

Na info@vita.si nam opišite vaše potrebe

Pokličite nas

Na brezplačni številki 080 48 45

Dogovor o sodelovanju

Pripravimo ponudbo po vaši meri

Začetek sodelovanja

VITA postane vaša virtualna asistentka

Vas zanima več?