- Domov
- VITA
VITA – VIRTUALNA ASISTENTKA
Vaša podpora za vsakdanjo pisarniško učinkovitost – tudi na daljavo. Nudimo fleksibilno administrativno podporo brez stalne kadrovske obremenitve, da vaša ekipa prihrani čas, prostor in vire.
KLJUČNE STORITVE VIRTUALNE PISARNE
Digitalni sprejem in obdelava dokumentacije
Elektronski ali fizični prevzem, skeniranje, kategorizacija, razvrščanje, arhiviranje in posredovanje dokumentov.
Evidentiranje pošte
Natančno beleženje, upravljanje zapisov, priprava poročil za nadzor nad pretokom informacij.
Vodenje evidenc in priprava poročil
Mesečna poročila za računovodstvo, kadrovske evidence, analize po meri naročnika.
Koordinacija terminov
Organizacija sestankov, opomniki, usklajevanje z zaposlenimi, partnerji ali izvajalci.
KADAR VIRTUALNO NI DOVOLJ
Kombinirana storitev
VITA omogoča kombinirano izvajanje storitev – večino opravimo na daljavo, po potrebi pa smo fizično prisotni v vaših prostorih.
Fizična prisotnost
Za prevzem dokumentov, pripravo arhivskega gradiva, sodelovanje pri inšpekcijah, organizacijo arhiva in podobno.
Prilagodljivost
Naše storitve prilagodimo vašim specifičnim potrebam in zahtevam poslovnega okolja.
Primerno za organizacije, ki:
Brezpapirno poslovanje
Svetovanje za uvedbo brezpapirnega poslovanja, integracija IT rešitev, digitalna varnost.
Upravljanje podatkov
Upravljanje evidenc, vnos podatkov, priprava analiz in poročil.
Dokumentni tokovi
Uvedba dokumentnih tokov, skladnost, revizije, reorganizacije.
Kadrovske rešitve
Prilagojena zaposlitev, zaščitena delovna mesta, sodelovanje z ZRSZ, ZPIZ in ZZRSZ.
CILJ STORITVE VITA
Operativna razbremenitev
Prevzamemo administrativne naloge, da se vi lahko osredotočite na vašo osnovno dejavnost.
Zanesljiva obdelava dokumentacije
Brez potrebe po zaposlitvi dodatnega kadra zagotavljamo profesionalno upravljanje z dokumenti.
Povečanje učinkovitosti
Izboljšamo preglednost poslovanja in optimiziramo poslovne procese.
Zakonska skladnost
Zagotovljena skladnost z zakonodajo (GDPR, ZVDAGA, ZVOP-2).
Pogosta vprašanja (FAQ)
Kdo potrebuje storitev virtualne pisarne?
Mikro, mala in srednja podjetja, javni zavodi, društva ter organizacije, ki nimajo lastnega kadra za administracijo ali iščejo začasno podporo.
Ali se storitev izvaja le na daljavo?
Večino storitev izvajamo virtualno, po potrebi pa tudi na vaši lokaciji – za prevzem dokumentacije, pripravo arhiva, pomoč pri inšpekcijah ipd.
Kako se obračunava storitev?
Po principu mesečnega paketa ali glede na število ur/storitev, odvisno od dogovora in obsega sodelovanja.
Ali lahko VITA sodeluje tudi z našim računovodskim servisom?
Seveda – VITA povezuje podatke, pripravi poročila in jih dostavi naprej, vključno z računovodskimi, kadrovskimi in arhivskimi informacijami.
Kako zagotovite varnost podatkov?
Z vsemi ukrepi informacijske varnosti, dostop omejen pooblastilom, šifriranje komunikacije, usposobljeni sodelavci in podpisani dogovori o zaupnosti.
PRIDRUŽITE SE UREJENEMU NAČINU POSLOVANJA
100%
24/7
Zanesljivost
Vaša tiha, a zanesljiva sodelavka, ki skrbi za red in pretočnost pisarniškega poslovanja.
Dostopnost
Vedno na voljo za vaše administrativne potrebe.
30%
Prihranek
Povprečni prihranek časa in denarja v primerjavi s tradicionalnimi rešitvami.
PRIDRUŽITE SE UREJENEMU NAČINU POSLOVANJA
100%
Dostopnost
Vedno na voljo za vaše administrativne potrebe.
24/7
Zanesljivost
Vaša tiha, a zanesljiva sodelavka, ki skrbi za red in pretočnost pisarniškega poslovanja.
30%
Prihranek
Povprečni prihranek časa in denarja v primerjavi s tradicionalnimi rešitvami.
Prednosti sistema DUCAT
Fizični dokumenti
Prevzem in priprava dokumentacije za digitalizacijo
Dostopnost
Hitro iskanje in dostop do dokumentov

Digitalizacija
Skeniranje in pretvorba v digitalno obliko
Arhiviranje
Varno shranjevanje in kategorizacija
PREDNOSTI VIRTUALNE ASISTENTKE

Popoln nadzor
Ohranite nadzor nad vsemi procesi
Časovna učinkovitost
Prihranite dragoceni čas za ključne aktivnosti
Stroškovna optimizacija
Nižji stroški kot pri zaposlitvi
Zanesljivost in varnost
Profesionalna obravnava vseh podatkov
NAŠE ZADOVOLJNE STRANKE





Zaupajo nam številna podjetja, javne ustanove in organizacije različnih velikosti. Pridružite se zadovoljnim strankam, ki so optimizirale svoje poslovanje s pomočjo VITE.
Primerno za organizacije, ki:
Pošljite povpraševanje
Na info@vita.si nam opišite vaše potrebe
Pokličite nas
Na brezplačni številki 080 48 45
Dogovor o sodelovanju
Pripravimo ponudbo po vaši meri
Začetek sodelovanja
VITA postane vaša virtualna asistentka