DIGITALNI ADMINISTRATOR
Trajanje: 6 šolskih ur
Z uporabo znanja pridobljenega na tej delavnici:
- Hitreje najdete pomembne dokumente, ko jih potrebujete.
- Točno veste koliko časa je potrebno določene zapise hraniti.
- Znate oblikovati navodila, ki so zanimiva in jih zaposleni z veseljem preberejo ter izvajajo.
- Pohitrite procese znotraj podjetja.
- Imate vse potrebno na dosegu roke, ne glede na to ali delate od doma ali v pisarni.
- Učinkoviteje načrtujete in vodite projekte.
- Pridobite več časa.
- Zmanjšate stres.
Vsebina:
- Kako sprejemamo in oddajamo e-pošto.
- Kako vodimo evidenco e-pošte.
- Digitalno podpisovanje in digitalna hramba.
- Digitalizacija dokumentov.
- Pravilno poimenovanje digitalnih dokumentov.
- Določanje rokov hrambe in dostopnost skladno z GDPR, ISO, pravilniki ter zakonodajo.
- Uporaba brezplačnih programov za digitalno komunikacijo (Canva, Notion, Google Docs).
- Popis procesov in priprava digitalizacije procesov.
- Digitalna komunikacija.
- Digitalni bonton.
- Uporaba komunikacijskih digitalnih programov FB, Instagram in LinkedIN.

Vsak udeleženec pridobi certifikat in potrdilo o usposabljanju, z zavedenimi kompetencami, ki jih je pridobili.