Arhiviranje dokumentov

Arhiviranje dokumentacije in skrb za dokumente raje prepustite strokovnjakom. Posvetite se svojemu poslovanju.

V današnjem poslovnem svetu so hitre informacije ena največjih vrednosti in prednosti pred konkurenco. Uspešne in zaupanja vredne organizacije si danes več ne smejo ter ne morejo privoščiti, da bi zanj pomembne informacije in podatke predolgo ter morda celo zaman iskale med dokumenti v svojem arhivu, ne glede na to, ali gre za arhiviranje medicinske dokumentacije, arhiviranje dokumentov v javni upravi ali arhiviranje dokumentacije za podjetja.

Količina dokumentov se iz dneva v dan povečujejo, zato se hitro zgodi, da nad njimi več nimamo pregleda in nadzora. Da do takšne neljube situacije ne pride, je najboljša izbira najem celovitih storitev hrambe pri zunanjem ponudniku. Takšna izbira za arhiviranje dokumentacije se zelo hitro pri večini organizacij pokaže za najbolj učinkovito, zanesljivo in varno ter ugodno rešitev.

Arhiviranje in fizično hrambo vaše dokumentacije izvajamo v varnih, nadzorovanih in zakonsko skladnih prostorih.

Skoraj polovica (46 %) zaposlenih pravi, da je težko in zamudno najti dokument, ki ga potrebujejo.

 

Kaj vam lahko ponudimo?

  • Dostavo, odvoz in menjavo varovanih zabojnikov za dokumente.
  • Protokoliran postopek ravnanja z varovanimi zabojniki, skladno z GDPR.
  • Odvoz in uničenje z lastno izjavo o uničevanju dokumentov.
  • Uničenje različnih podatkovnih nosilcev.
invalidska dela

Kar 83 % zaposlenih je priznalo, da so morali še enkrat ustvariti dokumente, ki že obstajajo, ker ga niso uspeli najti.

 

Več kot 10 letne izkušnje in naši usposobljeni zaposleni so zagotovilo, da bo vaša dokumentacija pri nas hranjena na varen in zakonsko skladen način ter vam bo vedno dostopna, ko jo boste potrebovali.

Digitalno arhiviranje dokumentacije je ključno za ohranjanje pomembnih dokumentov in informacij. S pravilnim izvajanjem digitalnega zajema lahko dokumente in materiale shranimo na varnem mestu, kjer so dostopni kadarkoli in kjerkoli. Pri tem je pomembno izbrati pravo orodje, pripraviti dokumente, uporabiti pravo orodje za digitalni zajem, skenirati dokumente in jih shraniti na varno mesto. S tem lahko zmanjšamo prostorski problem, enostavno najdemo dokumente in informacije ter jih vedno posodabljamo.

Zahtevajte ponudbo!