Zaupanje, tehnologija, trajnost. Z vami arhiviramo prihodnost.
Naše poslanstvo je preprosto: Za svoje naročnike ves čas objektivno preizkušamo najboljše rešitve na trgu – tako na področju opreme, kot tudi programske podpore in sistemske zaščite.
Zaupanje, tehnologija, trajnost. Z vami arhiviramo prihodnost.
Naše poslanstvo je preprosto: Za svoje naročnike ves čas objektivno preizkušamo najboljše rešitve na trgu – tako na področju opreme, kot tudi programske podpore in sistemske zaščite.
Obsežna zbirka zaupnih podatkov pod našim varstvom
Sistemsko urejenih in varno shranjenih medicinskih zapisov
Diskretno ravnanje z občutljivimi podatki
Smo največji arhivar zdravstvene dokumentacije v Sloveniji. Naše rešitve uporabljajo bolnišnice, zdravstveni domovi in druge ustanove, ki potrebujejo zanesljivega in diskretnega partnerja.
Obsežna zbirka zaupnih podatkov pod našim varstvom
Sistemsko urejenih in varno shranjenih medicinskih zapisov
Diskretno ravnanje z občutljivimi podatki
Smo največji arhivar zdravstvene dokumentacije v Sloveniji. Naše rešitve uporabljajo bolnišnice, zdravstveni domovi in druge ustanove, ki potrebujejo zanesljivega in diskretnega partnerja.
Sodelovanje z vodilnimi ponudniki na trgu
Celovito povezani sistemi za optimalno delovanje
Najsodobnejši sistemi za zaščito podatkov
Zmogljive tehnološke osnove za zanesljivo hrambo
Pri svojem delu tesno sodelujemo s številnimi ponudniki opreme, digitalnih rešitev in varnostnih sistemov, saj verjamemo, da kakovost izvira iz povezovanja najboljših.
Popolna usklajenost z ZVDAGA, GDPR in eIDAS
Beleženje vseh dostopov in sprememb
Zagotavljanje časovne nespremenljivosti
Zakonsko dokazljivi elektronski dokumenti
Za varno in zakonsko skladno e-hrambo uporabljamo certificirano rešitev bizBox, ki zagotavlja celovito digitalno hrambo z revizijsko sledjo, časovnimi žigi in zakonsko dokazljivostjo.
Vrhunski skenerji za visoko hitrost in zanesljivost pri vsakodnevnem delu z velikimi količinami dokumentov.
Več na: birosistemi.si
Napredne rešitve za zajem dokumentov z visoko ločljivostjo in avtomatiziranimi funkcijami za obdelavo.
Več na: vibor.si
Pri zajemu fizičnih dokumentov uporabljamo certificirane profesionalne skenerje, ki zagotavljajo kakovostno sliko, hitro obdelavo in popolno podporo za e-hrambo.
Organizacija dokumentov na podlagi metapodatkov namesto tradicionalne mapne strukture za hitrejše iskanje in lažji dostop.
Poenostavitev delovnih tokov in zmanjšanje ročnega dela z naprednimi orodji za avtomatizacijo ponavljajočih se nalog.
Brezhibno povezovanje z obstoječimi poslovnimi sistemi za celovito upravljanje vseh vrst dokumentov na enem mestu.
Za dokumentni sistem uporabljamo napredno platformo M-Files, ki jo zagotavlja 360ECM. Sistem omogoča pametno upravljanje z vsemi vrstami dokumentov, avtomatizacijo procesov in enostavno integracijo z vašim okoljem.
Zmanjšan okoljski odtis s ponovno uporabo visokokakovostne opreme
Manj elektronskega odpada in prihranek naravnih virov
Vrhunska oprema po ugodnejših cenah za optimizacijo proračuna
Temeljito preverjena in obnovljena oprema z garancijo
Za zmanjšanje okoljskega odtisa in trajnostno poslovanje uporabljamo obnovljeno računalniško opremo znamke Refurb.si. Tako zmanjšujemo stroške, odpad in prispevamo k trajnostni digitalizaciji.
Celovita zaščita
Večplastni varnostni pristop
Fizična varnost
Profesionalno varovanje prostorov
Digitalna varnost
Zaščita podatkov in sistemov
Zavarovanje poslovanja
Finančna varnost in zaščita odgovornosti
Varnost zagotavljamo na vseh ravneh: Zavarovanje poslovanja: Emperata.si, Fizična varnost: SSO Security, Sintal, Infocenter, Digitalna zaščita: Domenca, Starfiniti, Kevin Korenika
Sodelujemo z vodilnimi ponudniki poslovne programske opreme:
Pronet – poslovna informatika
Soluma – IT rešitve po meri
Pantheon – Datalab – poslovni informacijski sistemi
Kadring – eHRM 4.0 – upravljanje kadrov
Zaščita podatkov in procesov na najvišji ravni
Gradnja dolgoročnih odnosov z vsemi deležniki
Optimizirani procesi za najboljše rezultate
Skladnost z vsemi relevantnimi predpisi in standardi
Z vašo podporo, strokovnostjo in zanesljivostjo lahko v ARHIVSERVIS-u zagotavljamo: ✅ varnost, ✅ zaupanje, ✅ učinkovitost, ✅ zakonito in tehnološko napredno izvajanje vseh naših storitev.
Temeljit pregled trenutnega upravljanja z dokumenti in identifikacija izzivov
Oblikovanje prilagojene strategije za optimalno upravljanje dokumentacije
Strokovna vzpostavitev izbranih sistemov in prenos dokumentov
Dolgotrajno partnerstvo za ohranjanje učinkovitega sistema
Z NAMI STE VEDNO NA VARNI STRANI. Zaupajte nam svoj dokumentacijski sistem in uživajte v prednostih urejenega poslovanja.