Preveč časa posvetite administraciji, premalo pa razvoju svojega posla?


Iščete celovito rešitev poslovne asistence?


Morda le občasno potrebujete pomoč pri pisarniških opravilih?


Mi imamo rešitev za vas!


VITA - vaše skrivno orodje pri delu!



PREVERITE PONUDBO!

Kdo je VITA?

VITA je virtualna asistentka, ki združuje znanje realnih administratork z željami in potrebami tistih, ki želijo postati virtualne administratorke ter realnimi potrebami trga. Namenjena je za vse vas, ki nikoli nimate dovolj časa za vse administrativne zadeve ali pa nimate dovolj dela, da bi imeli zaposleno še eno osebo – no, to bo z veseljem za vas naredila naša VITA

Strokovnost

Preverjena ekipa, ki ima znanje in večletne izkušnje ter prisega na strokovnost.

Zanesljivost

Vedno zanesljivi in za naročnika dosegljivi 24-ur na dan, 7 dni v tednu ter 365 dni na leto.

Prilagodljivost

Sodelovanje vedno prilagodimo željam, načinu dela in delovniku našim naročnikom.

Zaupnost

Smo zaupanja vreden partner, ki s podatki in informacijami naročnika vedno ravna varno in skrbno.

Kje vam lahko pomaga VITA?

VITA bo za vas prejemala in skenirala pošto, pisala dopise ter analize, vodila projekte, iskala ponudbe, se dogovorila za sestanke in vas na te tudi opomnila ... Vsako podjetje bo dobilo svojo svetovalko oz. svetovalca, ki je za vas dosegljiv-a je 24 ur na dan, 7 dni na teden, 365 dni na leto. Poleg teh del, vam omogočamo tudi souporabo dokumentnega - CRM sistema, vse vaše dokumente pa bomo na vašo željo uvozili v podporni program

img
.01

Upravljanje dokumentacije

VITA bo za vas urejala vso vašo poslovno dokumentacijo tako v klasični, kot tudi v elektronskimi obliki. Naj vam naštejemo le nekaj možnih storitev:

  • Prejem in razvrščanje pošte.
  • Skeniranje pošte.
  • Indeksacija (100% kontrola).
  • Priprava v PDF/A in e-Slog.
  • Uvoz dokumentov v vaš sistem.
  • Klasična hramba in e-hramba.
img
img
.03

Pomoč in svetovanje

Ker ima VITA seveda tudi sodelavce, kateri so strokovnjaki iz različnih področij, vam lahko pomoč in strokovne nasvete nudi tudi iz področij:

  • Arhiviranje, hramba in uničenje dokumentacije.
  • Optimizacija in digitalizacija poslovanja.
  • Varstvo osebnih podatkov (GDPR in ZVOP).
  • Kadrovsko svetovanje in izobraževanje zaposlenih.
  • Osnovna in napredna računalniška pomoč.
  • Programska oprema za poslovno asistenco.
  • Spletne rešitve (spletna stran, trgovina, aplikacije ...).
.04

Programska rešitev Virtualni asistent

VITA vam lahko kot dodatno opcijo ponudi tudi možnost uporabe spletne storitve Virtualni asistent, ki vsebuje različne poslovne rešitve:

  • CRM - upravljanje odnosov s strankami.
  • HRM - upravljanje z zaposlenimi.
  • Projekti - vodenje projektov.
  • Klicni center - klicanje strank.
  • Sestanki - organizacija in opomnik za sestanke.
  • Dodatni moduli različnih poslovnih asistenc.
  • Upravljanje z datotekami, dokumenti ...
img
VITA - Virtualna asistentka

Kako najeti virtualno asistentko VITO?

Postopek je zelo preprost in hiter.

01.

Zahtevajte ponudbo ...

Izpolnite naš spletni obrazec za povpraševanje ali nas pokličite na brezplačno št. 080 48 45.

02.

Pridobite našo ponudbo ...

Kontaktirali vas bomo in se dogovorili kaj potrebujete ter vam nato izdelali ponudbo.

03.

Pričnemo sodelovati ...

Pridobili boste novo sodelavko VITO, ki bo vam na razpolago za vaše poslovne potrebe.




Zahtevajte informativno ponudbo!