VITA je virtualna asistentka, ki združuje znanje realnih administratork z željami in potrebami tistih, ki želijo postati virtualne administratorke ter realnimi potrebami trga. Namenjena je za vse vas, ki nikoli nimate dovolj časa za vse administrativne zadeve ali pa nimate dovolj dela, da bi imeli zaposleno še eno osebo – no, to bo z veseljem za vas naredila naša VITA
Preverjena ekipa, ki ima znanje in večletne izkušnje ter prisega na strokovnost.
Vedno zanesljivi in za naročnika dosegljivi 24-ur na dan, 7 dni v tednu ter 365 dni na leto.
Sodelovanje vedno prilagodimo željam, načinu dela in delovniku našim naročnikom.
Smo zaupanja vreden partner, ki s podatki in informacijami naročnika vedno ravna varno in skrbno.
VITA bo za vas prejemala in skenirala pošto, pisala dopise ter analize, vodila projekte, iskala ponudbe, se dogovorila za sestanke in vas na te tudi opomnila ... Vsako podjetje bo dobilo svojo svetovalko oz. svetovalca, ki je za vas dosegljiv-a je 24 ur na dan, 7 dni na teden, 365 dni na leto. Poleg teh del, vam omogočamo tudi souporabo dokumentnega - CRM sistema, vse vaše dokumente pa bomo na vašo željo uvozili v podporni program
VITA bo za vas urejala vso vašo poslovno dokumentacijo tako v klasični, kot tudi v elektronskimi obliki. Naj vam naštejemo le nekaj možnih storitev:
VITA bo poskrbela za vsa administrativna dela v vašem podjetju, med drugim vam nudi tudi storitve:
Ker ima VITA seveda tudi sodelavce, kateri so strokovnjaki iz različnih področij, vam lahko pomoč in strokovne nasvete nudi tudi iz področij:
VITA vam lahko kot dodatno opcijo ponudi tudi možnost uporabe spletne storitve Virtualni asistent, ki vsebuje različne poslovne rešitve:
Postopek je zelo preprost in hiter.
Izpolnite naš spletni obrazec za povpraševanje ali nas pokličite na brezplačno št. 080 48 45.
Kontaktirali vas bomo in se dogovorili kaj potrebujete ter vam nato izdelali ponudbo.
Pridobili boste novo sodelavko VITO, ki bo vam na razpolago za vaše poslovne potrebe.